Категорії розділу
Годинник
погода в Любомлі
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

КОНКУРС НА ПОСАДИ ДИРЕКТОРІВ

КОНКУРС НА ПОСАДИ ДИРЕКТОРІВ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ

ЦЕНТРАЛІЗОВАНОЇ СИСТЕМИ ПУБЛІЧНО-ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК

ТА ЛЮБОМЛЬСЬКОГО КРАЄЗНАВЧОГО МУЗЕЮ

Відділ культури і туризму Любомльської райдержадміністрації оголошує конкурс на посади директора Любомльської централізованої системи публічно-шкільних бібліотек та директора Любомльського краєзнавчого музею.

Приймання документів  для участі в конкурсі розпочинається з дня оприлюднення оголошення упродовж 30 днів (до 26.11.2017року).

Особи, які беруть участь у конкурсі, подають такі документи:

 заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";

 автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

            копія документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту;

            два рекомендаційні листи довільної форми;

 мотиваційний лист довільної форми;

             Зазначені документи надсилаються на поштову  44300 м.Любомль вул.Незалежності,23 та електронну: kulturalb@i.ua  адреси відділу культури і туризму Любомльської райдержадміністрації у встановлений цією частиною строк.

Перелік документів є вичерпним.

Особа може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.

Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.
          Упродовж трьох робочих днів після закінчення строку подання документів для участі в конкурсах відділ культури і туризму райдержадміністрації оприлюднює подані документи, визначені у частині другій статті 21-4 Закону України  «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури», на офіційному веб-сайті відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".

Усі зацікавлені особи протягом семи днів з дня оприлюднення відомостей про кандидатів можуть подавати пропозиції та зауваження щодо кандидатур на електронну пошту відділу kulturalb@i.ua, які передаються конкурсній комісії.                       

 Під час проведення конкурсу обробка персональних даних учасників здійснюється відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".

Формування конкурсної комісії розпочинається з дня оприлюднення оголошення.

Конкурсна комісія формується з дев’яти членів: 3 кандидатури від трудового колективу закладу культури; 3 кандидатури від громадських організацій, що здійснюють діяльність у сфері культури відповідного функціонального спрямування та 3 кандидатури від органу управління- Любомльської районної ради.

Перше засідання конкурсної комісії відбудеться через десять днів після закінчення строку приймання документів, про яке повідомляються кандидати не пізніш як за 10 днів до дня проведення.

На першому засіданні конкурсна комісія розглядає документи, подані кандидатами на посаду керівника закладу культури на відповідність кваліфікаційним вимогам. Результати розгляду невідкладно повідомляються кандидатам електронною поштою чи іншим засобом зв’язку, зазначеним в автобіографії.

На другому засіданні конкурсна комісія проводить співбесіду з кандидатами, під час якої заслуховують публічні презентації проектів програм розвитку закладу культури на один і п’ять років.

Вимоги до кандидатів:

Керівником комунального закладу культури може бути особа, яка має вищу освіту, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіє державною мовою та здатна за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки та представити презентацію проектів програми розвитку закладу культури, на посаду якого оголошено конкурс на один і п'ять років.

Відповідно до п.8 ст.21-5 Закону України «Про культуру» на офіційному сайті центральної районної бібліотеки та краєзнавчого музею розміщується інформація:

1. Умови праці директорів, що регулюються чинним законодавством України, колективним договором, правилами внутрішнього трудового розпорядку.

2. Відомості про матеріально-технічну базу вищезазначених закладів культури.

3.Фінансова звітність ЦСПШБ та краєзнавчого музею за попередній 2016 бюджетний рік.

Телефон для довідок (03377) 23308.​

 

1. Умови праці директора Любомльської централізованої системи публічно-шкільних бібліотек:

режим роботи:

- робочий час: понеділок – четвер: 9.00 – 18.12

   п’ятниця – 9.00 – 17.00

- вихідні дні:   субота, неділя.

- обідня перерва: 13.00 – 14.00

Ненормований робочий день.

Щорічна основна відпустка: 24 календарних дня.

Щорічна додаткова відпустка: 07 календарних днів.

Оплата праці: згідно чинного законодавства.

 

2. ВІДОМОСТІ ПРО МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНУ БАЗУ

Любомльської ЦСПШБ.

         ЦСПШБ нараховує 32 бібліотеки-філії, з них – центральна районна бібліотека, районна дитяча бібліотека, бібліотека для дітей смт.Головне, бібліотека-філія для дорослих смт.Головне, 28 сільських бібліотек-філій.

         Бібліотечний фонд системи нараховує 262.55тис. примірників книг.

     Технічна оснащеність: комп’ютери (18од.), ноутбук (1од.), медіапроектор та екран до проектора (1од.), телевізори – ( 1од.), цифровий фотоапарат (3од.), ксерокс (1од.), принтер  (1од.), багатофункціональних пристроїв (6од.), автомобіль – (1од.).   

3. Фінансова звітність Любомльської ЦСПШБ завантажити ТУТ

4. умови і мат-техн. база музею ТУТ

Категорія: Мої статті | Додав: бібліотекар (30.10.2017)
Переглядів: 188 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Анонси подій


календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
календар
Друзі сайту


Солодуха Микола Степанович © 2018