Вівторок, 16.07.2019, 00:05
Вітаю Вас Гість | RSS

Любомльська публічна бібліотека

Годинник
погода в Любомлі
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

E-урядування

Електронне урядування — спосіб організації державної влади за допомогою систем локальних інформаційних мереж та сегментів глобальної інформаційної мережі, що забезпечує функціонування органів влади в режимі реального часу та робить максимально простим і доступним щоденне спілкування з ними громадян, юридичних осіб, неурядових організацій. Головною складовою електронного урядування є електронний уряд — єдина інфраструктура міжвідомчої автоматизованої інформаційної взаємодії органів державної влади та органів місцевого самоврядування з громадянами та суб'єктами господарювання. Він не є доповненням або аналогом традиційного уряду, а лише визначає новий спосіб взаємодії на основі активного використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) з метою підвищення ефективності надання державних послуг.

Любомльська центральна бібліотека бере активну участь у рекламуванні та впровадженні даного проекту. Ми тісно співпрацюємо у цьому плані з різними органами місцевої влади та населенням. У приміщені бібліотеки проводяться тренінги, зустрічі, консультації, розповсюдження актуальної інформації через мережу Інтернет, буклетів. 

Як подати запит на інформацію

Запит від особи на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому обов’язково зазначається: прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є); загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо  запитувачу це відомо); підпис і дату (за умови подання письмового запиту).

Згідно з Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

Відповідно до статті 23 Закону "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

Загально можлива форма запиту на інформацію e-yriad/zagalna_forma.doc

У МінЮсту - відтепер ключові документи можна отримати за допомогою онлайн-сервісів. Не гайте часу в чергах - 5 простих кроків для отримання документів онлайн.

пряме посилання на сайт міністерства юстиції України

 

Державна фіскальна служба України

Станом на 01.03.2019 року ДФС запровадила 20 електронних сервісів:

1.Які можуть використовувати громадяни , зокрема:

  • Електронна ідентифікація фізичних та юридичних осіб в Електронному кабінеті;
  • Можливості Електронного кабінету для фізичних осіб (он-лайн доступ до відомостей про об’єкти рухомого та нерухомого майна, які є обʼєктами оподаткування (транспортні засоби, обʼєкти нерухомості тощо), що надходять до ДФС з відповідних реєстрів інших державних органів);
  • Новий сервіс Електронного кабінету: Автозаповнення платіжних доручень для сплати податків фізичними особами;
  • Податкові повідомлення - рішення для фізичних осіб в Електронному кабінеті;
  • Е-кабінет для громадян
  • Інформація про нараховані (виплачені) доходи з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ДФС) та з Реєстру застрахованих осіб (ПФУ) в Електронному кабінеті

-      Подання відомостей для реєстрації фізичної особи у Державному    

реєстрі фізичних осіб - платників податків в електронному вигляді в

Електронному кабінеті

2. Платники ПДВ:

 - Доступ до всіх квитанцій за результатами обробки податкових накладних незалежно від програмного забезпечення, яким такі податкові накладні надсилались на реєстрацію в ЄРПН;

 - Доступ в Електронному кабінеті до інформації щодо відповідності платника податку критеріям ризиковості;

- Доступ для платників ПДВ до переліку дипломатичних місій в Електронному кабінеті;

- Перегляд та вивантаження даних Реєстру платників податку на додану вартість в Електронному кабінеті.

 

3. СГД:

 - Запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС можна подати в електронному вигляді;

 - Автоматизована обробка відомостей про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, які подані в електронному вигляді;

- Автоматизована обробка поданих в електронному вигляді відомостей про осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку;

- Подання запиту на отримання витягу з реєстру страхувальників платником єдиного внеску та/або застрахованою особою в Електронному кабінеті (може бути подано платником єдиного внеску та/або застрахованою особою через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету).

4. РРО:

 -  Заява про включення/виключення до/із реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій або внесення змін в Електронному кабінеті;

- Запит про надання витягу з реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій в Електронному кабінеті;

- Заява про включення до реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій в Електронному кабінеті.

 -Запит про надання витягу з реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій в Електронному кабінеті;

-  Повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій в Електронному кабінеті.

Інструкція по роботі з електронним сервісом «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) ТУТ 

Посилання на Електронний кабінет платника податків

Пенсійний фонд України

Посилання на Електронний кабінет Пенсійного фонду України

Форма входу
Пошук
Анонси подій


календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 3


Солодуха Микола Степанович © 2019